malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

vilden

Kategori: hästar

Tjenare!

Ja, idag har jag faktiskt ingenting att skriva. Eller iallafall inget av värde för er som inte är hästintresserade.

Jag och Soldier var ute och pulsade i snön idag och snacka om att min lilla älskling gillade det. Han var helt vild och jag kunde inte annat än att sitta och skratta åt honom. Men eftersom att jag red barbacka och vi höll på i snön ett bra tag så imorn och på tisdag kommer jag antagligen att ha lite träningsvärk. Btw, imorn ska jag tömköra Solle och försöka få honom att dra ett däck, eller så ska jag rida upp till volten och köra markarbete. Jag har inte riktigt bestämt mig än.
Nej, nu ska jag titta på ett avsnitt av Weeds (mm, i love that show) och sen blir det sängen.

(Bilden är från julafton)


Godnatt :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: