malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

en helt värdelös dag

Kategori: familj och vänner

Halloj!
Hoppas att ni hade en riktigt bra nyårsafton! Jag hade en riktigt trevlig kväll/natt med min familj, bästa vän
 och vänner till familjen. Det blev god mat, dryck, skratt och en lite sämre kvalitet på kareoken om man ska bedöma sången. ;)
haha visst ja, vi lyckades krossa 8 glas också! (Y)

Just nu sitter jag och smuttar på en kaffe latte och lyssnar på musik, Rihanna för tillfället.

Vet ni vad jag kom på idag då? Jo, den första Januari är verkligen en helt värdelös dag. Jag menar, först sover man ju bort halva och sen är man så trött resten av dagen att man inte orkar göra någonting. Jag hoppas att den där kaffe latten gör att jag blir lite pigg så att jag orkar plugga lite matte nu iallafall. Någon som vill byta? Jag gör det gärna.
Nej, nu ska jag ta mig i kragen och faktiskt räkna lite.

Pusshej och godnatt!

Kommentarer

  • Jens säger:

    Hej!

    Det låter som att du hade en trevlig kväll. :) Gott nytt år på dig!

    kram

    2010-01-01 | 22:14:20

Kommentera inlägget här: