malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

7-åring i en 17-årings kropp?

Kategori: familj och vänner

Sådär, nu var ännu en dag avklarad.
Jag har inte uppdaterat något eftersom att vihar haft strömavbrott till och från sen i förrår. Riktigt segt kan jag lova.
Iallafall så var jag och mina systrar på bio igår. Alvin och gänget 2 blev det. Haha jag kände mig skapligt töntig när jag stod där i kön med alla småungar. För att inte tala om att jag till råga på allt stod där och drack min kaffe latte. Haha undrar vad de tyckte om mig där egentligen. Det var några som tittade lite underligt på mig. Men vadå, det finns ju ingen övre åldersgräns på filmerna eller hur? Plus att det var riktigt trevligt att göra något med mina systrar.
Efter filmen gick vi till den nya pizzerian och åt pizza. Mums säger jag bara.

Idag var vi och slutmätte Soldier ute hos Danai, vi tog med oss Ester från ridskolan också. Hehe Solle är en ganska stor kille nu måste jag säga och det är tr att han har vilat så pass mycket som han har gjort nu under lovet och veckorna innan. Han har tappat lite mskler och jag tror att om han hade blivit mätt för typ två månader sedan så hade vi nog haft lite svårare att få honom inom ponnymåttet. ;) Men det gick bra och jag har nu en snygg kille på 147,0 cm. :)

Nej, nu ska jag kila.
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: