malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

har varit väldigt dött

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan!

Det har varit väldigt dött här ett bra tag nu, men det är för att jag inte har haft tid. Det har varit Ungdomsledarutbildning, jobb, plugg, häst och videoinspelning. Och nu ska jag åka till Tyskland imorn så det blir nog inte uppdaterat förrän på söndag. Men jag är inte säker. Jag ska försöka att slänga in något inlägg om vad som händer nere i söder. Haha ifs så är det ju inte så långt söder men ni fattar.
Och nu har Malin åkt till Nya Zeeland. Jag är skapligt avundsjuk och det är sjukt hur mycket jag saknar henne. Det är antagligen bara för att jag vet att jag inte får träffa henne på ett tag men ändå. Och inte blir det bättre av att hon inte svarar på sms heller. Usch, usch, usch säger jag bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: