malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

"dra tills det kommer något vitt"

Kategori: familj och vänner

åh, jag måste bara berätta om en sak som hände i stallet igår.
Min snart trettonåriga lillasyster och jag står och pratar om allt möjligt och ganska snart glider vi in på ämnet killar och kärlek. Efter en liten stund frågar hon mig vad "runka" är. Jag blir helt ställd och vet inte alls hur jag ska svara på det. Jag skickar iväg ett par sms till några kompisar och frågar hur jag ska förklara det och efter en liten stund får jag svar ifrån Katta. " Säg bara att man drar i snoppen tills det kommer något vitt." Haha ni skulle ha sett min systers min när hon läste sms:et. Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Det verkade iallafall som att hon tyckte att hon hade fått veta lite för mycket. ;)
haha sötan :)

Men ja, det kändes ju lite speciellt när hon frågade.

Nej, nu måste jag springa ner och duscha och sedan blir det sängen.
Ha det så bra allihopa!

Puss och Godnatt!

( och tack till alla ni som har varit in och kollat på min blogg dagligen, fastän jag inte har uppdaterat den. )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: