malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

it keeps coming back

Kategori: malinjennybirgitta

typiskt också. Just som jag har börjat få lite ordning på mitt liv så kommer den där äckelkänslan igen. Jag hatar den och varje gång jag har lyckats få bort den så kommer den smygandes tillbaka för att sedan attackera som en jäkla huggorm.
Men det värsta är att jag inte vet varför jag får den och jag vet att den får mig att göra så många dumma saker men jag vet inte hur jag ska dämpa den. Jag vet inte vem jag är längre. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte ha hjälp, eller att folk ska tycka synd om mig. Jag vill inte prata om det men samtidigt så vet jag att jag måste. Jag vet att jag måste göra något åt det innan det hinner gå mycket längre. Men jag vet inte hur jag ska göra, jag orkar inte bry mig. Jag vet inte om jag vill bry mig, och det skrämmer mig sjukt mycket.
Jag vill inte att folk ska börja fråga, jag vill inte att de ska ta avstånd. Jag vill att allt ska vara som förut. Jag vill skratta och vara ärligt glad när jag gör det. Jag vill känna att jag verkligen orkar lyssna. Jag VILL verkligen lyssna. Jag vill inte ha det såhär längre.

Kommentarer

  • elin säger:

    bara så du vet så nere i k korridoren finns en som är väldigt bra o både prata o lyssna.

    2010-04-21 | 00:13:44
    Bloggadress: http://outofmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här: