malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

vill inte bli vuxen och presenterna

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan!

Nu har jag äntligen nått min efterlängtade drömålder! Men ska jag vara ärlig så känns det inte ett dugg annorlunda, förutom att jag har kommit på att nu är det bara 363 dagar kvar tills jag fyller arton. Vilket innebär körkort, jag blir myndig, jag får gå på krogen m.m. Men ingenting av det låter speciellt lockande just nu. Jag vill verkligen inte bli vuxen, men samtidigt så vill jag det. Det är verkligen en knasig känsla jag har fått. Hm... Jag blev kallad för "Fröken" av mina teorielever idag. Egentligen är det ingenting, men det kändes så konstigt. SOm om att jag var så mycket äldre helt plötsligt. Så jag kan inte riktigt säga att jag tyckte om det. Men men.

Just ja! Av min farmor, farfar, min faster Linda och hennes kille fick jag 8 st svarta tallrikar med ett vitt löv (tror jag att det är) och två djupa frukostskålar i samma serie. Riktigt fina! Av Malin fick jag två naturvita stora muggar med vita blad och té. Marre gav mig en röd och vit-prickig kopp size maxi och tillhörande tefat. Av mina kusiner fick jag ett presentkort på H&M och mamma, pappa, Fanny och Tove gav mig en riktigt, riktigt fin klocka, ett par jeansleggings och en t-shirt. Och på söndag ska vi åka till Hööks och så ska jag få ett par mya chaps. :) Nu tror jag inte att jag glömde någon present, men är inte säker. Jag har iallafall fått höra att det inte är allt, jag ska få fler presenter av mina kompisar tydligen. Inte mig emot ;) Bilder kommer senare förresten.

Nu ska jag alldeles strax gå ner och borsta tänderna, därefter ska jag gå upp och lägga mig och läsa lite.

Puss på er och jag hoppas att ni hade en riktigt trevlig helg, för det hade iallafall jag!

                                                                                              iCiao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: