malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

vampyrfeber

Kategori: malinjennybirgitta

Jag glömde ju helt bort att det är onsdag idag, när jag skrev det tidigare inlägget. Så ikväll är det ju mitt älskade True Blood! :D
Jag måste ha kommit in i något vampyrstimm. Jag läser ju twilight-böckerna och är helt såld och jag följer True Blood näst intill slaviskt. Aja, det var typ det enda just nu. Jag ska ut och rida om några minuter så just nu sitter jag i mina blåa ridbyxor, ett par grönsvarta-strumpor, ett mörkgrönt linne och en blå hoodtröja utanpå. :) Mysigt!

Nej, vi hörs senare. 

                                                                                                 Puss!

Kommentarer

  • Sofia Kvarnström säger:

    Orka True Blood. Det är inte ens hälften så bra som Twighlight. :P Tycker jag iaf.

    2009-09-16 | 22:47:19
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: