malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

ingen morgonmänniska

Kategori: hästar

tja!!

Idag har jag varit och tävlat.
Det resulterade i en förstaplats och en sjunde efter en förarglig slarrivning av min slarvpelle till häst. Haha nej, men han var faktiskt väldigt slarvig med sina bakben och det resulterade i en rivning på det sista hindret i omhoppningen. Men jag är verkligen  grymt nöjd med dagen. Soldier har varit jättefin hela tiden så det finns verkligen inte mycket att klaga på. Eller jo, att jag var tvungen att gå upp klockan fyra för att jag skulle hinna bli klar tills vi skulle åka kl. 5 !! Jag är verkligen inte en morgonmänniska och just nu har jag riktiga probem med att inte se suddigt. ..

ni kan ju försöka ha överseende med min sits och att bilden är lite störd överhuvudtaget:P




puss för nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: