malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090908

Kategori: malinjennybirgitta

HEEEEJ!

Jag vet att jag inte har skrivit på ett bra tag nu men jag har verkligen inte haft tid.
I helgen har jag haft en tysk utbytesstudent hemma hos mig och shit vad roligt vi hade! Hon är så oerhört härlig och lite smått galen precis som jag.
I onsdags åkte vi till Gotland och stannade där till i fredags då vi åkte hem igen och på lördagen red vi och senare på kvällen vare fest ute i Lerbäcken. Trevligt, trevligt! I söndags sov vi halva dagen, gick ner till sjön och åkte sedan hem till Soffe där vi åt köttbullar och potatis med gräddsås och lingonsylt. Sen såg vi på Twilight. Och fy fan vilken film alltså! Jag är verkligen helt jävla såld! Helt förälskad är jag. Usch vad bra den är.
Jag fick även låna den första boken av Soffe så nu har jag typ läst hela tiden och det enda jag kan tänka på om dagarna är Bella och Edward. Sjukt eller hur!?
Haha, på naturkunskapen idag hade jag boken med mig och eftersom att jag inte orkade läsa en massa artiklar i någon tidning och sedan svara på frågor om dem så satt jag och läste Om jag kunde drömma hela tiden.

Nej nu borde jag återgå till miljökunskapen.

Pusshej ha det bäst!

Kommentarer

  • Sofia Kvarnström säger:

    Det var samma sak för mig när jag läste boken,

    man blir ju helt fast <3

    2009-09-08 | 19:01:03
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: