malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

tisdag

Kategori: hästar

hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara i skolan, tittat på min lillasyster och hennes klass när de sprang 60 meter och hoppade höjdhopp, sen har jag ridit min underbaring till ponny. Det blev ett dressyrpass hemma på volten och ja, det gick ruskigt bra ända tils vi skulle galoppera. Det gick väl egentligen inte dåligt då heller men, sämre iallafall. Men han måste bli lite mer musklad i bakdelen så att han orkar trampa under sig och sänka huvudet även i galoppen. Men det kommer. :) Den som väntar på något gott liksom.

Just nu har jag tagit en tillfällig liten paus från svenskapluggandet. Jag håller på att plocka ut satsdelar eftersom att vi har prov på just det imorgon. Usch, det kommer inte att gå galant. Men ni får verkligen hålla tummarna för mig. :)

Nej nu ska jag strax fortsätta med satsdelarna och sedan blr det sängen.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: