malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

helt jävla obegripligt

Kategori: malinjennybirgitta

Det är helt otroligt! Jag fattar knappt att det här kan hända mig! Aaaaaah! Jag har bara lust att skrika!
För någon timme sedan ringde min mattelärare och sa att hon hade min plånbok. Någon hade hittat den i ljusgår'n och lämnat in den på lärar-rummet. Det är bara det att jag inte har tagit den till ljusgår'n. Den har legat i mitt skåp hela dagen, men eftersom att ingenting fattas så kan ju ingen ha brutit sig in i mitt skåp för att ta den. Det är ju helt absurdt.
Och det är ju inte första gången som jag har lyckats med någonting i den här stilen. Jag fattar inte vad det är som har tagit åt mig nu på sistone. Jag måste verkligen skärpa mig! Annars kommer detta inte att sluta bra.
Nu ska jag ut i stallet och rida iallafall. Pappa åkte in till Inger och hämtade plånboken så den får jag senare.

                                                                                      Kram så länge!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det är bara du som klara av sånt ;P

    2009-09-26 | 10:35:08
  • Sofia Kvarnström säger:

    Duktigt Malin :P

    2009-09-26 | 11:53:54
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: