malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

Goddag!

Kategori: malinjennybirgitta

just nu har jag tagit en liten paus ifrån städningen av rummet. Jag har hållit på sen tio, men då har ag ifs sorterat och hållit på också. Jag lyssnar för tillfället på Erik Grönwall-I dot wanna miss a thing. Han är verkligen grym den killen. Definitivt en av mina favoriter i Idol nu. :)

Nu ska jag dammsuga klart sen ska jag laga mat åt mig och Fanny, sen blire lektion för henne på åkern, en springtur med Soldier som sällskap och sen ikväll kommer mina tjejer hit. Riktigt , riktigt trevligt kan jag lova!

Imorgon ska jag och mamma åka och shoppa, men jag har inte bestämt mig för västerås eller valbo än. Det var en av mina födelsedagspresenter iallfall. :)


                                                                                       ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: