malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

känslor

Kategori: malinjennybirgitta

Ikväll har jag hunnit med Soldier,  2,5 timmes matte och True Blood. Mmm.. så bra det där första och sista var!

Nu får ni ursäkta men jag måste verkligen få ur mig det här.
... Jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar er alla. Vad var det som hände? Var det jag som gjorde någonting? Vi gick tillsammans, hand i hand, sida vid sida, men sen hände någit och helt plötsligt lämnade ni mig och lät mig stå kvar ensam. Jag har försökt hitta er igen men det verkar som att ni inte vill bli funna.
Det var alltid så lätt att prata, men nu verkar det inte finnas något att säga. Men jag har ju så många frågor, jag har så mycket jag vill berätta. Saker som bara ni skulle förstå, men det går inte. Snälla, sluta låtsas som om jag vore luft, som om jag inte vore där. Om ni inte vill, så vet jag att jag kan ta det. Men jag klarar inte av ovissheten, osäkerheten, som bara växer och växer. 
Det är Ni får mig att må bra. Ni får mig att betyda något, men när ni struntar i mig sådär, då gör det så ont inombords. Som om något går sönder.
Jag orkar snart inte mer...

tack, ni som läste detta :) <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    älsklingen min då ... <3

    2009-10-02 | 00:11:15

Kommentera inlägget här: