malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090917

Kategori: malinjennybirgitta

Hellu!

Vad har jag gjort idag då? Jo dagen började med sovmorgon men jag sov lite för länge så jag kom lite sent till engelskan. Jag måste verkligen lära mig att gå upp på en gång när klockan ringer. Efter engelskan var det dags för spanska och därefter lunch. Pannkakor. Sen var det idrott och jag var ute och joggade i 52 minuter. Shit vad skönt det var. Men efteråt trodde jag att jag skulle vara trött men då hade jag värsta adrenalinkicken och var jättepigg. Haha, jag förstår mig verkligen inte på mig själv ibland. Sen var det fysik som typ alla kom försent till så den blev mycket kortare än den skulle ha varit.
:)

Just nu sitter jag och lyssnar på kevlarsjäl med Kent. Ruskigt bra.

just ja! Det tänkte jag ju berätta. Jag har blivit lovad en ny säng, en som är 1,20. Det är bara det att den tar upp halva mitt rum så jag måste plocka bort en massa saker, men det tycker jag att det är värt. Väggen ska målas om också och jag funderade på naturvit eller lite mer creme-färgat och vinröda eller blodröda blommor, eller något mönster iallafall. Vad tror ni? Skulle det bli snyggt?

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen för imorn ska jag upp och rida innan skolan, ifs så börjar jag halv elva, men jag hinner inte rida efter skolan eftersom att farmor, farfar, min faster, min fasters kille och Malin kommer och grattar mig.

                                                                              puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: