malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090912

Kategori: malinjennybirgitta

Hello.

Idag är det exakt sju dagar tills jag fyller 17. Skapligt härligt. Jag har så länge jag kan minnas längtat till min sjuttonde födelsedag. Varför vet jag inte. Men när jag var liten och lekte med barbies, med dockor eller om jag lekte med någon kompis, så skulle jag eller min barbie alltid vara 17 år gammal. Kanske beror det på att jag ser 17 som mitt turnummer. Men jag vet som sagt inte...
Men nu vill jag inte bli sjutton längre, nu vill jag bli arton på en gång. Men samtidigt vill jag inte bli sjutton ens. Hm, vad är det för fel på mig? Jag känner mig verkligen väldigt konstig och förstår mig inte alls på mig själv för tillfället.

Idag sov jag til elva iallafall och sen åkte vi in till stan en sväng: jag, mamma, tove och fanny. JAg köpte enparfym, en mössa och ett pannband. Jag letade även efter ett par joggingskor men jag hittade inga till ett vettigt pris och med specialen som mina knän behöver.
JAg skulle egentligen ha varit ute i pellbo på teambuildning just nu men igår hade jag så jäkla ont i huvudet att jag trodde att jag skulle spy plus att jag hade feber så jag orkade verkligen inte åka dit idag, men febern har nästan gått ner helt nu iallafall.

Nej, nu ska jag läsa lite i andra twilightboken När jag hör din röst och sen ska jag ut till Soldier.

Puss på er och ha det bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: