malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090909

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan!

Just nu sitter jag uppe i F1 i skolan och har miljökunskap. Fast så mycket pluggar jag ju inte som ni kanske förstår eftersom att jag nu, i skrivande stund, sitter och just det. Skriver.
Dagen har väl inte varit så värst händelserik förutom att vi tog skolfoto idag och det blev helt stört. Och vad tror ni att jag satt och gjorde på kemin om inte läste om jag kunde drömma. Fy, det är verkligen vansinne hur bra den är. Oooh, jag ryser. 

Iallafall så tror jag väl inte att ni vill sitta och läsa när jag babblar på om boken , men ärligt talat så har jag inte mycket annat i tankarna just nu. Jag ska försöka hinna blogga lite när jag kommer hem så då har jag nog något mycket intressantare att skriva om än mitt obetydelsefulla och innehållslösa babbel som just nu.


Puss

Kommentarer

  • Niklas säger:

    ja det borde du verkligen göra. tänk på betyget ;)

    2009-09-09 | 13:08:17

Kommentera inlägget här: