malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

yeeehaa!

Kategori: malinjennybirgitta

Jippie! Idag hade jag besöksrekord. Riktigt roligt att titta in då :)

Jag har inte mycket att säga om dagen mer än att jag har sprungit runt och nynnat på Framing Hanley's  Lollipop typ hela dagen. Vilket min omgivning inte har uppskattat lika mycket som jag själv. På idrotten hade vi cirkelträning, segt och lagomt jobbigt.
På hoppträningen var min älskling helt underbar och flög över 1,20 utan större problem. Så nu jäklar får ni passa er nere i Ljungby, because We're back! Haha

Nu ska jag sova för imorn har vi matteprov. Det kommer att skita sig, men men, ni får hålla tummarna iallafall och så ska jag försöka att hinna ladda upp ett inlägg imorn, men jag vet inte om jag hinner för eter skolan sen ska jag ut till ridskolan för att plocka ihop en massa papper och fixa med startlistor och liknande inför tävlingen som ska hållas på lördag. 

Nej, godnatt med er!
Sweet Dreams!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    vad roligt att det går bra igen! Jag håller verkligen tummarna för dig nästa helg! Bästa ni<3

    2009-10-03 | 00:00:08

Kommentera inlägget här: