malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

trötter och prosit

Kategori: malinjennybirgitta

klockan är tio i fyra och jag är helt slut. Jag skulle kunna somna nästan var som helst just nu.
Tjugo i sju kom pappa in till mig imorse och sa: om fem minuter ska vi åka.
Jo visst. Han var minst lika trött som jag och hade gått upp typ två minuter tidigare än mig. Det tog cirkus en kvart innan vi satt i bilen påväg ner till Åsebo. Så nu har jag suttit inne i samma kalla rum från kvart över sju fram tills nu, med undantag för de toalettbesök, kafeteriabesök och matrumsbesök som jag har gjort. Och jag får inte åka hem än på typ en timme. Skapligt segt. Fast jag har ju haft sällskap av min kära kusin hela dagen så det har ju varit riktigt trevligt!
Och jag känner det nu att jag håller på att bli ännu sjukare än jag var tidigare. Skit också! Jag har svårt att andas för att jag är så täppt i näsan, jag har ont i halsen och det skulle inte förvåna mig om jag har feber också. Usch. Usch. Usch.

Och nu fick jag precis höra att Åsebos lag vann omhoppningen i Finalen av ridsportsallsvenskan div2.

Och nu ska jag mata in en massa resultat och sedan maila dem till tvu supermysiga reportrar. :) De diggar jag skarpt!

Pusshej, så hörs vi ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: