malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

saknad

Kategori: familj och vänner

Jag måste berätta för er om en person som verkligen lyste upp min dag idag. Johannes. :)
När vi var små lekte vi väldigt ofta och i skolan var det alltid Malin, Johannes och Martin eller så var det Malin och Fia, men det hör inte hit. Jag har haft så sjukt kul tillsammans med de pojkarna och sen vi började på gymnasiet så har vi inte setts alls. Johannes går liksom uppe i Älvdalen, Martin går typ i Borlänge och jag i Avesta. Gud vad jag saknar dem! Ibland har jag saknat dem så sjukt mycket att jag nästan har börjat gråta. Usch, vad jag hatar det.
Men idag så såg jag Johannes när jag var ute och red. Och ni må tro att jag blev glad! Även om vi bara hann säga hej, så var det så oerhört skönt att se honom!  :)

Kommentarer

  • Kristin säger:

    ful ko du :P

    2009-10-29 | 22:20:48

Kommentera inlägget här: