malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

Godmorgon!

Kategori: malinjennybirgitta

Jag är hemma idag igen eftersom att jag fortfarande hade feber när jag gick och lade mig går kväll. Men nu har jag ingen feber alls, bara huvudvärk och stundvis har jag grymt ont i magen och det känns som att jag ska kräkas, men det kanske bara är för att jag inte har ätit något idag och igår åt jag endast tre clementiner. Hmm.. det är inte bra, jag vet men jag kan inte rå för det. När jag är såhär förkyld så känner jag inga lukter elelr smaker och då blir ag inte hungrig eller sugen på någonting.

Iallafall, jag tänkte ladda upp en helt oredigerad bild som jag tog för en inte så lång stund sedan, och samma där jag har redigerat den lite. Så säg vad ni tycker om dem. :) För av alla ni som läser min blogg så kan väl iallafall någon lämna en kommentar. ?





Nej, nu ska jag nog försöka äta något. Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: