malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

dagen

Kategori: malinjennybirgitta

nu har jag precis kommit in ifrån stallet och Soldier. Han har inte brunnit upp och stallet står kvar. Självklart är det så tänker ni kanske, men i förrgår så var det verkligen inte så självklart för mig.

Idag på biologin fick vi sitta och undersöka en massa vattenlevande djur som vi fångade när vi var ute och håvade för två veckor sedan. I början var det riktigt äckligt men efter ett tag så började det faktiskt bli lite intressant, precis som förra gången när vi kollade. Fast jag tycker verkligen inte om ryggsimmarna. De är sjukt äckliga.

Imorse på massagen masserade vi rumpan och baksidan av benet. Men bara den övre delen. Fattar ni vad jag menar? Matilda tyckte iallafall att det var skönt. :)

så, det var väl min dag. Nej, just ja. Vi hade matteprov efter massagen också, vilket gick käpprätt åt skogen... :/

men men..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: