malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

i am what i am

Kategori: malinjennybirgitta

vill du inte ha mig för att jag är mig själv. om det är min personlighet du retar dig på så, fine, du kan dra åt helvete. för det lovar jag dig: jag tänker aldrig ändra på mig själv för att du ska tycka om mig. det är den här jag är. det är den här personen som har gjort att vi står där vi är idag. det kan du inte ändra på, och om du är så naiv att du tror att du kan ändra på mig för att jag ska passa in i din lilla sagovärld så behöver du inte ens vända dig om. för jag tänker inte se mig om även om det gör ont. du visste vad jag kände, du visste att jag inte ville ha något mer. sårar det dig så kan jag inte göra något åt det. jag orkar inte längre.  

I am what I am!

Tack för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: