malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

movies

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan!

Jag hann inte skriva något igår eftersom att jag städade mitt rum och sen var jag ute och red och sen åkte vi hem till Håkan. Åh, min kusin har gjort ett grymt fint skåp! Det ser ut som ett han har köpt, men icke sa nicke. Det har han gjort själv i skolan. 60 timmar sa han att det tog. Men resultatet är fantastiskt. Jag måste ta bilder och visa er sen.  Han får gärna göra mina möbler sen altså. :P
Iallafall när jag kom hem igen tittade jag klart på Mean Girls  och därefter hade jag svrt att välja om jag vill ese Underworld igen eller Skenet Bedrar (Malice). Men det blev Skenet bedrar eftersom att jag såg underworld i förrgår. Åh, jag älskar verkligen den filmen. Det är bara så synd att vi inte har tvåan eller trean hemma. :(

men mums, med vampyrer! iih. I love it!



ooh! Me like!

Nej nu ska jag ut och klippa gräset.

Ha det!
/ / M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: