malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

up and go

Kategori: hästar

ÄLVDALEN! Nu ska vi åka upp till härliga älvdalen. (:

Nu har jag packat alla Soldiers saker och håller just nu på att packar ihop mina kläder. Men alltså jag har blivit värsta fjortisen och har därför jätteproblem med vad jag ska ha för kläder. Okej, det behöver man ju faktiskt inte vara fjortis för att ha men ändå. Jag tror nog att ni fattar vad jag menar. Nej, nu måste jag dra. Håll tummarna för mig i helgen nu! :) Jag har faktiskt fått riktigt bra startnummer, så nu är det bara att hoppas att vädret inte blir alldeles för varmt och så ska jag rida så det ryker. För nu ska vi rida snabbt och felfritt. 

/ M.  

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Nä, vadå.. Jag har jämt klädproblem, och jag är väl inte spec fjortis? :S



    Hoppas det gick bra för dig! :)

    2009-06-29 | 15:13:38
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: