malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

torsdag

Kategori: familj och vänner

Åh så skönt det är att äntligen ha fått sommarlov! Jag älskar det!
Jag följde med pappa när han skjutsade Linus till balen idag också, riktigt trevligt var det. Och Linus blev faktiskt riktigt snygg i sina kläder och hår, och sminket också ja. :P hehe
Och så träffade jag Fiia, Jennifer, Carro, Josefine, Christoffer, Anna-Karin....m.fl. där också. Det må jag säga var riktigt roligt. Och det var ju så fina klänningar på tjejerna. Jag tycker inte längre att jag hade en så himla fin klänning, eller jo det tycker jag. Fast bara halvt. Jag vet inte riktigt.
Och imorn ska jag följa med på Fannys och Toves skolavslutning och sen ska jag ner till Domar och kolla på studenterna, sen ska jag rida och efter det ska jag och Malin på streetdisco. Det känns som att morgondagen kommer att bli lyckad. Bara vädret håller sig förstås, annars blir det inte roligt med STREETdisco. :/

Aja nu ska jag sova. 

puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: