malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

jag saknar dig

Kategori: malinjennybirgitta

Snälla, prata med mig. Jag saknar dig oerhört mycket. Seriöst vad har jag gjort? Jag har verkligen ingen aning. Har jag sagt något? Har jag gjort något? Det verkar så. Det känns som att du dissar mig helt. Om jag har gjort något å snälla säg det. Jag vill verkligen inte att det ska vara såhär. Jag vill verkligen inte förlora dig.
Jag hatar att ha det såhär. Jag hatar att känna såhär...
Du betyder så himla mycket för mig. Snälla prata med mig. Jag orkar inte. Jag saknar dig som f*n.
Jag kunde prata om allt med dig och det var så himla skönt för du förstod. Jag har aldrig träffat en härligare människa och jag trodde aldrig att jag skulle få en så underbar vän som du. Men sen hände det nåt och du slutade att prata med mig, tittade inte ens åt mitt håll och jag vet inte ens varför. ... Jag trodde inte att du var sån. men det visade sig att ag hade fel. än en gång.

/ M.


Kommentarer

  • Jonathan säger:

    Det är den jag tror att det är va?

    Malin, jag kommer alltid att finnas här för dig. Jag älskar dig!

    2009-06-25 | 19:23:53
  • Malin säger:

    snälla du...

    2009-06-26 | 08:14:29
  • Jonathan säger:

    Jag menar det faktiskt malin.

    2009-07-02 | 19:07:17

Kommentera inlägget här: