malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

:)

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan!

Jao, jag hoppas att ni hade en bra midsommar. Det hade iallafall jag. Den firades med kusinerna på mammas sida hemma hos Håkan. :) Mat, efterrätt, lekar, ännu mera mat, skratt, mer efterrätt, ännu mer skratt, guitar hero och Zackarias. Det var riktigt trevligt kan jag lova.
Och så fick jag agera chaufför också, så att mamma också kunde ta ett glas vi eller två och pappa drack en massa öl. :P haha eller massa och massa. en del iallafall. Det var i vilket fall som helst riktigt roligt att köra bilen, så nu har jag gjort det väldigt många gånger på två dagar. mohaha, snart får ni se upp ute på vägarna inne i stan alltså ;)
 
Idag då, jo idag fixade jag först vatten åt hästarna i deras nya hage om vi gjode igår, sen har jag gått och klippt allt gräs under stängslet runt alla hagarna. Fan vad jobbgt det var! Jag skämtar inte, jag trodde verkligen inte att det var så jobbigt som det var. :S mem men nu är det gjort iallafall och nu ska jag ut och rida. :) Ni får ett klipp från Zackarias iallafall. Låten är faktiskt riktigt härlig! :)

 

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: