malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

beröm

Kategori: hästar

Ja, nu är jag nyss hemkommen från en träning för Lotta Björe. Det gick super och min underbara och duktiga ponny var så duktig och skötte sig riktigt bra. Hoppade högt och fint på alla sprången utom det sista då han var väldigt trött. Men jag är verkligen jättenöjd, och jag kan ju lugnt säga att jag tycker väldigt mycket om Lotta, Hon är en riktigt trevlig människa omch en grymt bra tränare. Jag har i och försig bara ridit för henne två gånger men ändå.
Och jag har utvecklats riktigt mycket sen vi sågs sist och lyckats träna bort att inte driva för mycket med sätet vilket var riktigt bra. Och jag rider beslutsamt och effektivt med en bra sits och mycket god inverkan på hästen. :) Det var riktigt roligt att få höra det! Så nu längtar jag verkligen till nästa träning!

Nej, nu måste jag sticka. Vi ska hem till Danai och grilla. :)

/ M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: