malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

ondskan & alias

Kategori: malinjennybirgitta

hejsan på er !

Igår blev det ingen uppdatering efetrsom det åskade och blixtrade. Vill liksom inte att modemet ska brinna upp. Aja, igår sov jag till halv tolv och sen satt jag inne i tv-rummet med massagekudden och en Ellos-katalog. Riktigt mysigt var det. Sen var jag ut och red och hoppade lite. Han var så himla duktig och lyssnade jättebra på mina hjälper. Däremot så drog han lite väl mycket så nu har jag blåsor på ena handen, men det är sånt man får ta om man rider utan handskar. Och så hittade vi en massa kantareller också.
Därefter bänkade jag mig framför tv-n med en varm kopp te, en persika, ostbågar och myskläder oh tittade på Ondskan.
Alltså den filmen. Så sjukt bra gjord. Och att Andreas Wilson är så grymt snygg gör ju saken ännu bättre.

 

Idag har jag bara suttit här och chattat och lyssnat på musik. Alias-In Flames är dagens favorit. Snart ska jag ut och hyvla hinderstöden, sen ska de oljas in och kanske målas. Vi har inte bestämt oss än. Men ja, det var väl allt för nu tror jag.

Puss
/ M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: