malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

två kilo på en månad

Kategori: malinjennybirgitta

Godmorgon på er alla!
Vad ska ni hitta på idag då? Själv tänkte jag äta klart  min frukost; Te, skogaholmslimpa med rökt hamburgerkött och sallad och fil med skivad persika och banan. Smaskens. Samtidigt sitter jag och kollar på Doctors. ( Vill ni ha mer info gå in på thedoctorstv.com.) Sen tänkte jag sticka ut och rida i regnet.

Idag fick jag lära mig något som jag inte visste. Om man börjar dagen med en mjölkprodukt, som t.ex. mjölk, fil, yoghurt, keso... Så har studier bevisat att man går ner två kilo på en månad. Lite häftigt egentligen. Jag vet inte om jag riktigt tror på det men tipset var frnån en läkare så kanske. Vad tror ni?

Nej nu ska jag avsluta frukosten.
/ M,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: