malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

drömmar, internat och 280 hål

Kategori: malinjennybirgitta

seriöst jag har börjat drömma de mest störda drömmar igen.

-inatt var jag tydligen halvsyster till Miley Cyrus och dotter till Brad Pitt. Hänger det ihop tycker ni? Jag tyker iallafall INTE det. Jag har drömt att Brad Pitt är min pappa en gång förut också men den här gången kändes det verkligare på ngt sätt. Det kan nog ha att göra med att Soldier var med och vi var iväg på en tävling. Grejen med tävlingen var bara att den var i USA och det var en jättestor tävling och en massa fotografer, talangjägare och sånt. Det slutade iallafall med att jag vann och började på en jättefin skola där man kunde ha ridning som specialidrott tre gånger i veckan. Så Soldier var där på skolan och jag bodde i ett jättefint litet hus med nån tjej som blev en jättebra kompis. Det var typ som Strömsholm.

Hm, det skulle kanske inte sitta fel med det där internatet:P
Idag ska jag klippa gräset, rida, borra 280 hål, US-möte eckh därefter titta på Harry Potter med de coolaste! :) Trevligt, trevligt.

Ha det!
Love M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: