malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

back home again

Kategori: malinjennybirgitta

Ja, nu är vi hemma igen. Det blev en heldag i Västerås med shopping, trevligt sällskap och god hamburgare. Däremot blev det en liten diskussion som jag verkligen är trött på vid det här laget. Den att jag och Johannes ska gifta oss. Visst jag kan erkänna att jag tycker mycket om honom, men hallå jag har inte träffat honom på länge så ja jag saknar honom. Och nej jag har aldrig haft några starka känslor för honom, eller iallafall inga som kan liknas till kärleken man har till en pojkvän. Han är en riktigt god vän som jag har känt ända sedan jag var liten. Åh, jag har så himla många roliga minnen tillsammans med honom.

Nej, nu ska jag ut till stallet och rida. Vi hörs senare.
Pussen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: