malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

i am cut

Kategori: malinjennybirgitta

i'm so tired of this fucking freakshow.
jag hatar att jag inte kan tänka på ingenting utan att få panikattacker hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra för att få dem att försvinna. jag har den här äckliga känslan i magen hela tiden. Ja, den är äcklig. jag vet inte vad den beror på och jag har haft den så länge nu att jag börjar bli rädd. rädd för att sluta tänka, rädd för att släppa allt. jag har inte velat prata med någon om det heller och det svåraste var nog att inte berätta något för malin eller matilda. men jag har inte kunnat. jag vill inte vara den som mår dåligt. jag vill inte vara den som tynger ner andra med mina känslor som inte vill försvinna. jag vill inte.


these scars wouldn't be so hidden
If you would just look me in the eye
But the only anesthetic that makes me feel anything kills inside
I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb

Kommentarer

  • elin säger:

    ne du, ibland känns det hemskt att man ska vara den som förstör o alltid är tråkig, men ja tror att man får lära sig leva med det på nå vis, o ibland tycker folk faktiskt inte att man är ivägen ( faktiskt så är dom ok med de oftast)

    2009-12-08 | 20:00:15
    Bloggadress: http://outofmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här: