malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

hallå!

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan svejsan!
Hoppas att det är bra med er och att ni har haft en riktigt bra jul med en massa fina julklappar! Jag har iallafall haft en riktigt bra jul.
Idag var det teorilärarridning och Soldier var så duktig så.:) Strax ska jag ut i stallet och packa in mat till honom i bilen och sedan åka till ridskolan och ge honom lite mat. Han får nämligen stå kvar där i natt eftersom att vi ska rida imorn också och då slipper vi köra med transporten i all snö.

För tillfället sitter jag och lyssnar på Take my lips med Ferras. Åh, vad jag tycker om den låten. Den är så himla fin! :) Jag ska försöka leta upp den på youtube och antingen lägga upp videon eller länka till er. Men den är verkligen värd att lyssnas på. Jag älskar att hans röst blir lite hes och nästan spricker på några ställen. mmmm... jag ryser :)
Nej nu ska jga åka och ge min älskling lite mat.
Puss på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: