malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

fängelse?

Kategori: malinjennybirgitta

god kväll på er alla. Eller okej, god natt är det väl egentligen.
Jag har nyss tittat färdigt på National Treasure 2. Fasen vilken bra skådis Nicholas Cage är!
Idag har jag varit på teorilärarridning igen och idag var det hoppning som stod på schemat och herregud vilket busfrö jag red på. Soldier tyckte att det var jätteroligt och brallade vääääldigt mycket kan jag lova. Haha min lilla sötnos:)

Sen har jag även gjort ett pepparkakshus och bakat lite pepparkakor. Lite sent kan ju tyckas men hallå, om jag vill göra det nu så är det ju inte direkt så att jag blir skjuten eller fängslad för det.
Imorgon måste jag plugga matte, annars kommer mitt andra nationella också gå åt fanders.

Nej nu ska jahg ner och borsta tänderna och sen kryper iallafall jag till kojs. :)
Godnatt med er och sov så gott!

Puss

Kommentarer

  • Sofia Kvarnström säger:

    Hmm, pepparkakor nu? .. Det är väl lite sent tycker jag, men du får ju göra som du vill med det :P



    Själv har jag bakat chokladkaka :) Smarrigt vettu ;P

    2009-12-31 | 00:54:00
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: