malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

åttonde december tjugohundranio

Kategori: celebrities

jag är absolut förälskad i The Vampire Diaries .
det är helt sjukt. Jag blir lika glad varenda gång jag tänker på det, och jag längtar så otroligt mycket efter nästa avsnitt. Men det kommer inte förrän den 14:e januari (!!!!!) och det är i USA. så jag kommer inte att kunna se det förrän tidigast den 15:e, om jag har tur.
gaaaaaah!
Men, men jag kan ju lägga upp några bilder, sen måste jag dra.






ja tack :')
Pusshej!

Kommentarer

  • Damm säger:

    Han är så sjuk snygg värsta habba habban (mums) <3

    2010-01-06 | 02:51:16
  • Malin säger:

    Sv till Damm

    haha no kidding huh ;)

    2010-01-06 | 21:22:29
    Bloggadress: http://malinjennybirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: