malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

right now

Kategori: malinjennybirgitta

Hello!

idag har jag bara suttit här och häckat. Gick upp kvart i elva då Fanny kom in och väckte mig. Åt frukost, lekte lite med Wilda, klädde på mig, städade lite på rummet och satte mig vid datorn. Musiken spelas för fullt, tangenterna glöder och mamma är riktigt arg på mig för att jag sitter här. Hon tycker att jag ska gå ut och klippa "min gräsmatta". Hm, jag hade ingen aning om att jag hade en egen gräsmatta, men i och för sig så är det ju bara jag som har klippt den i sommar. Eller vänta pappa har nog klippt en gång också tror jag. Jo, det har han nog. Äsch det var inte det jag skulle prata om, men allt prat om annat har fått mig att glömma bort vad jag skulle skriva för någonting egentligen.

Hm, jag kommer inte på vad jag skulle skriva om så jag tänker sticka ut och springa en sväng nu, sedan ta en tur med Soldier.
Hihi nu kom lilla Wilda hit också. Hon är så grymt söt och just nu leker hon med mina rosetter. Jag ska sluta nu och hämta ett garnnystan åt henne istället så att hon inte har sönder mins rosetter. :)

ni får ha det så bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: