malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

maskerad och kattunge

Kategori: hästar

Hejsan!

Just nu sitter jag och tittar på Tove som busar med lilla Wilda, våran kattunge som vi hämtade igår kväll efter maskeradhoppningen. Bilder på både maskeradhoppningen och WIlda kommer inom kort.
Maskeradhoppningen gick riktigt bra förresten. Med Fanny gick det inte jättebra eftersom Cotten började dumma sig och stanna på ett hinder några gånger, och Fanny hade inget spö så det tog lite tid, men Soldier var duktig. Jag däremot satt som en groda, fast jag skulle se ut som en ängel på en enhörning. I den andra red jag med Emma, eller vänta med Ronny blir det ju. VI hade nämligen klätt ut oss till Ronny och Ragge och hästarna var fårdar. ;) Solle var asfin och taggad och hoppade stort och fint. Riktigt nöjd med honom blev jag. Och Laget slutade på en andraplats vad gällde tiden och samm vad gällde utklädnaden. :)

Nej nu ska jag busa lite till med Wilda.

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: