malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

Heath Ledger

Kategori: celebrities

Åh, älskade. Jag sitter just nu och tittar på bilder på Heath Ledger, eller okej inte just exakt nu när jag skriver men ni fattar. Det är så himla synd att en sådan talang gick till spillo. Jag vet att det är 1 ½ år sedan han dog, men det är först nu som jag verkligen har blivit förälskad i honom. Det är en sådan där förälskelse som gör att man hela tiden vill se bilder och filmer på honom, och träffa honom. Det är ju egentligen inte honom som person som jag är förälskad i. Hur skulle jag kunna vara det när jag inte vet hur han var som person? Nej det är en sådan där idolförälskelse typ.
Iallafall så ville jag lägga upp den här videon som jag hittade. Den är riktigt fin och jag älskar låten. Men det är väl kanske därför som den blir så bra. Vem vet? Inte du, inte jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: