malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

Godnatt

Kategori: malinjennybirgitta

Nu har jag sett Mrs Marple och en liten bit av filmen som går på sexan just nu, Murder at 1600 tror jag att den hette men jag är inte alls säker. Den handlade om ett mord i vita huset iallafall och det mordet mörkas av vita huset och secret service.
Anyway, när jag gck in ifrån stallet för ett tag sen kom jag att tänka på drömmen jag hade inatt. Den var sjuk kan jag lova. Jag orkar inte berätta hela men lite iallafall. Jag var i USA på college och av någon anledning var jag utklädd till kille. Det var nästan precis som i filmen she's the man, fast nu var det jag och inte Amanda Bynes. Det var helt stört iallafall.

Jag ska gå och lägga mig nu men slänger in två låtar som jag verkligen tycker om. The Kelly Family, vilka röster alltså!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: