malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

God förmiddag!

Kategori: familj och vänner

idag vaknade jag typ kvart i nio av att Fanny kom och väckte mig. Shit vad trött jag var då. Då gick jag upp och när jag var utanför Toves rum bara svartnade det framför ögonen på mig. Jag höll på att svimma. Så jag nästan slängde mig ner på Fannys säng och då började jag må så illa att jag var tvungen att springa ner på toaletten. Väl där nere kändes det som att magen skulle vända sig men istället för att spy så försvann allt ljud och det bara susade i öronen, det svartnade och jag var tvungen att lägga mig ner med fötterna på toalettstolen. Jag koncentrerade mig på att andas och mitt upp i allt så börjar jag svettas som jäkla gris. Men efter en stund slutade det susa i öronen och jag kunde sätta mig upp. Efter det har jag inte haft några fler svimningsanfall idag. Men usch vad obehagligt det var.
Jag måste verkligen gå och lägga mig tidigare på kvällen.

Igår var jag ju som sagt med Soffe och det var verkligen jättetrevligt. :) Vi pratade en massa och sen gick vi till en lekpark i Högbo, vi lyckades nästan gå vilse på vägen dit. Men bara nästan. Haha, väl där cyklade vi runt på några små cyklar. Ni vet en sån där som finns i lekparker med cyklar i en ring typ? Sen snurrade vi runt på en annan konstig greh som jag inte ens orkar förklara. Kul var det iallafall. Därefter gick vi hem till henne igen och efter en tripp till Tempo spelade vi Nintendo Wii. Det blev bl.a. Mario Galaxy, bowling, boxning och korace. Jätteroligt var det.
Just ja, jag fick bilderna från Tysklandsresan också, så nu ska jag sortera dem och sen kanske jag lägger upp någon. Vem vet?

Ha det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan du inte ladda upp bilder från Tyskland?

    2009-08-18 | 15:39:34

Kommentera inlägget här: