malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

förälskad

Kategori: celebrities

Skit också!
Jag satt och läste Kenzas blogg och hittade ett inlägg om Tokio Hotel och av någon anledning så läste jag det. Hon hade skrivit om en dröm och sen om TH:s nya album som ska komma i september och så stod det två låttitlar på två av låtarna från albumet som har kommit ut. Eller ja, kommit ut och kommit ut, smakprov iallafall. Och av någon anledning så sökte jag på dem på Youtube. Herregud vilken tabbe! Jag blev riktigt förälskad och kan knappt bärga mig tills albumet kommer ut och jag kan lyssna på hela låtarna. Men ärligt talat så låter det bättre nu än vad det har gjort tidigare så det är ju positivt. Eller kanske inte för min närhet, för alla som känner mig vet hur besatt och förälskad jag var i dem förut...

Så nu sitter jag och knarkar Tokio Hotel, igen! Det är ju typiskt...
Plus att jag sitter och nynnar på Pain of love också..

And we go on
and we go on
and on
and on
and on

we don't belong
we don't belong
belong to anyone
 
the pain of love
will last forever


aaaaaaaaaaaaah!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: