malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

det var inte igår

Kategori: malinjennybirgitta

Hejsan!

Jag är ledsen att det inte har uppdaterats någonting i veckan, men jag har inte haft tid att sätta mig vid datorn. Jag måste verkligen försöka få ordning på mobil-bloggen. Jag har försökt att blogga med hjälp av den funktionen tidigare men har inte alls lyckats. Iallafalöl så ska jag försöka igen och förhoppningsvis kommer bloggen då att bli lite roligare att gå in på för er som fortsätter att kolla den dagligen. :)

Just nu gör jag inte så mycket annat än att jag sitter i sängen med laptopen i knät och försöker att inte somna. Det är verkligen inte det lättaste kan jag lova er. Jag är sjukt trött! Så nu tänker jag inte skriva mer strunt utan tänker istället krypa till kojs och så skriver jag mer imorgon. Då tänker jag berätta om min vecka också. Det blir bl.a. några drömmar, lite om skolan, killen som sårade men sa förlät(dock långt senare), en konstig prick som hela tiden iakttar mig.
Nej, mer får ni läsa imorgon alltså.

Pusshej och Godnatt!

Kommentarer

  • sofiakvarnstrm säger:

    Hmm.. hur fixar man mobilblogg?

    Skulle ju inte vara helt fel. :P

    2009-08-28 | 19:49:28
    Bloggadress: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: