malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

dagen

Kategori: malinjennybirgitta

Ridturen var mysig och fikat likaså. När jag kom hem lagade jag mat, spagetti och köttfärssås, det blev väldigt uppskattat och tog helt slut. :) Pappa frågade till och med om tips för att få den så som jag hade gjort.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga just nu mer än att jag alldeles strax ska palta mig ut och plocka kantarellerna som jag hittade under ridturen, sen kanske jag slänger in ett inlägg senare. Vi får se.
Imorgon ska jag klippa mig kl. 9 och hoppas på fint väder så jag kan cykla istället för att ta moppen. Sen ska jag klippa gräset och rida. Efter det vet jag faktiskt inte riktigt, men det visar sig.
Det känns som att det här inlägget inte hade någon direkt mening. men men.
Just ja, det är Mrs Marple ikväll också. hm, om jag skyndar mig nu hinner jag kanske se det. Eller en snutt iallafall.

Iallafall ,
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: