malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090823

Kategori: hästar

Tjenixen!

Idag var jag och Fanny till Storbyn och tävlade. I fFannys försa klass utgick hon efter två stopp och var arg som ett bi och i laget fick hon två stopp och tre tidsfel, men hon var nöjd iallafall. Jag rev första hindret i omhoppningen och kom precis utanför placering, men jag är grymt nöjd med Soldier iallfall för han hoppade jättefina språng och det kändes erkligen jättehärligt och kul att rida. !
Åsebos ena lag kom tvåa totalt och det andra, som fanny var med i, kom fyra. Av totalt 12 lag så det var ju riktigt bra. :)

Nu har vi käkat kycklinggryta med nudlar och kronärtskocka med smör. Det sistnämda skulle jag kunna stå över nästa gång, men det var inte äckligt.
Nu ska jag ut och klippa gräsmattan och sen ska jag försöka att hitta mina teoripapper som jag har lagt på något konstigt ställe, antagligen för att jag inte ska hitta dem.
IMorgon börjar skolan, men inte förrän kl. 12 så jag ska rida före. Och kl.17-20 ska jag vara i stallet och jobba. Ridlektionerna börjar igen. Roligt, roligt.
Nej nu måste jag gå, annars kommer knotten att äta upp mig.
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: