malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090821

Kategori: malinjennybirgitta

Idag då, jo jag gick upp kvart i sju och väckte mina systrar och sen stack vi upp till Lenas ridvolt. Tove och jag cyklade och Fanny red, väl där hade jag lektion för Fanny igen. Riktigt duktiga har hon och Cotten blivit och det är så grymt roligt att se. Sen cyklade vi hem och på vägen hittade vi en massa kantareller. Hemma duschade vi, klädde på oss, fixade håret och sen skjutsade pappa in oss till stan där vi träffade mamma och så åt hela familjen på Kina-restaurangen. Mmm! Så gott det var.! Därefter gick jag, Tove och Fanny på stan en stund innan vi cyklade hem och då bakade jag en kladdkaka som vi nyss åt lite av. Den blev riktigt kladdig och de andra tyckte om den men jag ble inte riktigt nöjd. Den blev för kladdig.

Nej, nu ska jag ut i stallet och rida. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: