malinjennybirgitta

Mitt Au Pair-år i Tyskland.

090819

Kategori: malinjennybirgitta

Godmorgon!

Jag vaknade kvart i sju av en kattunge som tydligen ville leka inne i mitt rum. Det gick väl ganska bra och jag hade nästan somnat om när hon välte några av mina foton som står på en byrå. Då förökte jag få henne att lägga sig i sängen och sova, men då sklle hon klättra i min bokhylla istället. Ja, det gick ju inte så bra. Så efter en stund kom hon och la sig på min mage. Så då kunde jag somna om och vaknade alldeles nyss av att det ringde, och mina systrar sitter vid datorn så de hörde inget. Det konstiga med det är ju att telefonen är på nedervåningen där de är och jag var uppe.
Nu ska jag iallfall ner och käka frukost, ut och rida en sväng och sen ska jag ner till holmen en sväng och fika med Elvira och Emmy. Riktigt trevligt kommer det att bli, det känner jag på mig. VI har ju inte träffats något i sommar så .
Nej nu ska jag inte uppehålla er någe mer.
Vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: